Różnice w poziomie zaawansowania akademickiego – wyniki krajowego badania pediatrów ad 5

Intensywistki i kardiolodzy obu płci zgłaszali znacznie wyższe zarobki niż specjaliści lub inni specjaliści. W przypadku respondentów płci męskiej i żeńskiej więcej czasu spędzonego na opiece nad pacjentami niż na badaniach, więcej godzin pracy, odpowiednie instytucjonalne wsparcie badań i wyższe ogólne zadowolenie z kariery wiązały się z wyższymi rocznymi wynagrodzeniami. Tylko dla członków wydziału płci męskiej więcej problemów związanych z karierą i frustracją wiązało się również z wyższymi zarobkami. Różnice między płciami wśród najbardziej produktywnych respondentów
Podzieliliśmy próbkę na trzy równe grupy na podstawie wydajności akademickiej. W najbardziej produktywnej grupie występowały podobieństwa między członkami wydziału płci męskiej i żeńskiej oraz znaczne różnice między nimi a ich mniej produktywnymi kolegami. W porównaniu z pozostałymi dwiema grupami najbardziej produktywni członkowie wydziału męskiego i żeńskiego byli w subspecjalizacjach innych niż neonatologia, intensywna terapia i kardiologia, ukończyli stypendia, spędzili mniej czasu w nauczaniu i opiece nad pacjentami niż w badaniach, pracowali więcej godzin tygodniowo , zgłosili wyższą jakość opieki mentorskiej, mieli znacznie większy udział wsparcia instytucjonalnego w swoich badaniach, zgłaszali wyższe ogólne zadowolenie z kariery, mieli wyższy poziom orientacji w osiągnięciach i zgłaszali większą dyskryminację, problemy zawodowe i frustrację. Nawet w zaawansowanych rankingach stosunek czasu spędzonego na dydaktyce do czasu spędzonego w badaniach oraz stosunek czasu spędzanego na opiece nad pacjentem do czasu spędzanego w badaniach był niższy wśród wysoko produktywnych kobiet wykładowców (odpowiednio 0,90 i 1,24) niż wśród ich mniej produktywne koleżanki (odpowiednio 1,38 i 2,06).
Tabela 4. Tabela 4. Charakterystyka wysoce wydajnych męskich i żeńskich członków wydziału. W najbardziej produktywnej grupie mężczyźni byli starsi od kobiet, zgłaszali wyższą jakość opieki, otrzymywali więcej wsparcia instytucjonalnego na badania, mniej czasu poświęcali na urodzenie lub adopcję dzieci, zgłaszali mniej opóźnień w karierze ze względu na obowiązki rodzinne , wyrazili ogólną satysfakcję z kariery zawodowej i zgłosili mniej dyskryminacji oraz mniej problemów zawodowych i frustracji (tabela 4). W randze profesora nadzwyczajnego na średnim poziomie, wysoce produktywni pracownicy wydziałów płci męskiej zarabiali średnio 1222,172 dolarów w 1992 roku, w porównaniu do 102 189 dolarów dla wysoce produktywnych kobiet wykładowców (P <0,001).
Oszacowania oczekiwanej rangi i wynagrodzenia
Ryc. 2. Ryc. 2. Prawdopodobieństwo osiągnięcia rangi profesora zwyczajnego (panel A) i prawdopodobne średnie wynagrodzenie (panel B) dla męskich i żeńskich członków wydziału, według wieku. Cechy charakterystyczne kobiet i mężczyzn były takie same w odniesieniu do wykształcenia i wykształcenia, produktywności, rozkładu czasu pracy, wsparcia instytucjonalnego, obowiązków rodzinnych i postaw zawodowych. CI oznacza przedział ufności.
Aby ustalić, czy członkowie kadry kierowniczej płci męskiej i żeńskiej o tych samych cechach różniły się rangą i wynagrodzeniem, wygenerowaliśmy wielowymiarowe szacunki oczekiwanych średnich zarobków i rang, wykorzystując charakterystykę tła i treningu, a także zmienne wymienione w Tabeli i Tabeli 2
[hasła pokrewne: anastrozol, anakinra, sklerodermia ]
[podobne: kostniak leczenie, bazylia zgorzelec, mefedron zjazd ]