Różnice w poziomie zaawansowania akademickiego – wyniki krajowego badania pediatrów ad 6

Prawdopodobieństwo uzyskania stopnia profesora zwyczajnego wraz z 95-procentowymi przedziałami ufności pokazano na rysunku 2A. Prawdopodobieństwa nie różniły się dla mężczyzn i kobiet o podobnych cechach. Podobną analizę oczekiwanych wynagrodzeń akademickich pokazano na ryc. 2B. Dla mężczyzn i kobiet o tych samych cechach modele pokazały wyższe średnie wynagrodzenie dla mężczyzn z wiekiem. Na przykład w wieku 45 lat oczekiwane roczne wynagrodzenie dla kobiet wyniosło 89 730 USD (przedział ufności 95 procent, 85 010 USD do 94,450 USD), podczas gdy oczekiwane wynagrodzenie dla mężczyzn wynosiło 103 470 USD (przedział ufności 95 procent, 98 950 USD – 107 980 USD).
Dyskusja
Odsetek kobiet w wyższych klasach akademickich nie zmienił się znacząco w ciągu ostatnich 10 lat. 2, 8, 10 Do tej pory hipotetyczna tendencja do wyrównywania w reprezentowaniu kobiet na wyższych poziomach wydziałów w wyniku wzrastającej liczby kobiet w szkoleniach i stanowiskach wydziałowych na poziomie podstawowym8 nie doszło do skutku. Przeprowadziliśmy wielowymiarową analizę czynników, które zostały postawione hipotezą, że przyczyniają się do różnic płci w osiągnięciach akademickich. Dla praktycznie wszystkich niezależnych zmiennych i współzmiennych, które badaliśmy, były statystycznie znaczące różnice, które sprzyjały mężczyznom z wydziałów. Ze wszystkich badanych zmiennych jedynym odkryciem faworyzującym wydział kobiecy była mniejsza demoralizacja kariery. Z kilkoma godnymi uwagi wyjątkami analizy wygenerowały jednak niezwykle podobne relacje zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet.
Chociaż wiek był zmienną najściślej skorelowaną zarówno z rangą, jak i pensją, ponieważ było to badanie przekrojowe, nie było możliwe oszacowanie wpływu czasu spędzanego na każdej rangi na postęp akademicki. Niektórzy sugerują, że zniesienie ograniczeń czasowych w promocjach ostatecznie rozwiąże różnice płciowe w randze akademickiej. Nasze dane sugerują jednak, że takie różnice mogą odzwierciedlać złożony proces obejmujący wydajność i zróżnicowane instytucjonalne wsparcie i wykorzystanie czasu pracy przez mężczyzn i kobiety pracowników wydziału. Jeśli tak, ograniczenia czasu podnoszenia w promocjach mogą nie rozwiązać istniejących różnic między płciami.
Kobiety w wydziałach były mniej produktywne we wszystkich szeregach niż mężczyźni. Kobiety stanowiły mniej niż 20 procent bardzo produktywnych respondentów, a kobiety te nie różniły się od bardzo produktywnych mężczyzn pod względem przepracowanych godzin tygodniowo, stosunku czasu nauki i opieki nad pacjentem do czasu spędzonego na badaniach, wsparcia instytucjonalnego badania lub orientacja na osiągnięcia. Jednak wysoce produktywne kobiety zgłosiły gorszą jakość opieki mentorskiej, mniej adekwatne instytucjonalne wsparcie swoich badań, więcej czasu na urodzenie lub adopcję dzieci oraz mniej ogólne zadowolenie z kariery niż ich męscy odpowiednicy. Najbardziej produktywni członkowie kadry naukowej pracowali średnio sześć godzin tygodniowo i spędzali proporcjonalnie więcej czasu w badaniach niż ich mniej produktywne koleżanki.
Zgodnie z naszymi badaniami i innymi członkami wydziału kobiecego, szczególnie tymi we wczesnej fazie ich kariery, spędzają więcej czasu na nauczaniu i opiece nad pacjentami niż ich koledzy z pracy.1,6,10,18-20 Carr i wsp.
[hasła pokrewne: dronedaron, anastrozol, ambrisentan ]
[podobne: melanoza, miopatia objawy, raloksyfen ]