Różnice w poziomie zaawansowania akademickiego – wyniki krajowego badania pediatrów ad 7

Chociaż członkowie kadry naukowej stwierdzili, że badania są mniej satysfakcjonujące niż pracownicy z wydziałów płci męskiej, zmienna ta nie była istotnie statystyczna. związane z wydajnością, rangą lub wynagrodzeniem. Chociaż nawet najbardziej produktywne kobiety z wydziału zgłaszały niższą jakość mentorstwa, która jest często cytowana jako bariera dla postępu akademickiego wśród kobiet, 3,6,7,9,16,21-26, nie znaleźliśmy empirycznego poparcia dla tej hipotezy. Różnice mentorskie mogą działać subtelniej, wpływając na takie czynniki, jak rozkład czasu pracy i alokacja wsparcia instytucjonalnego na badania. Te subtelne efekty mentorstwa, chronionego czasu i instytucjonalne wsparcie badań nad postępem akademickim wymagają dalszych badań.
Hipoteza odwróconej relacji między obowiązkami rodzinnymi a produktywnością akademicką, 2,27-30, chociaż jest popularnym wytłumaczeniem różnic płci w rozwoju akademickim16, nie została poparta naszymi ustaleniami ani wynikami innych badań36. Paradoksalnie, większy odsetek mężczyzn niż kobiet w naszym badaniu odnotowano opóźnienia w karierze z powodu obowiązków rodzinnych. Może się zdarzyć, że kobiety uczą się dostosowywać obowiązki rodzinne w kontekście swoich zawodowych i innych ról społecznych.37,38 Mężczyźni mogą postrzegać ciężar tych obowiązków jako bardziej bezpośrednio w konflikcie z wymaganiami ich zawodowych ról. Niezależnie od różnic socjologicznych, obowiązki rodzinne nie wydają się odpowiadać za różnice płci w rozwoju akademickim w pediatrii.
Postawa zawodowa, taka jak orientacja na osiągnięcie, została postawiona hipotezą, aby wyjaśnić różnice płci w postępie akademickim, 11,25, ale takie postawy nie wyjaśniały różnic płci w rangi czy wynagrodzeniu w naszym badaniu.
Wreszcie, stwierdziliśmy, że po korekcie wszystkich zaobserwowanych różnic płci w wydajności akademickiej, dystrybucji czasu pracy, instytucjonalnego wsparcia badań, obowiązków rodzinnych i postaw zawodowych, członkowie kadry kierowniczej płci męskiej i żeńskiej osiągnęli podobne stopnie akademickie, ale kobiety nie otrzymały podobnych wynagrodzeń . Odkrycia te potwierdzają wyniki niedawno przeprowadzonego badania 5057 pracowników wydziału na 310 uniwersytetach, sugerując, że nawet w dziedzinach, w których kobiety są bardziej rozpowszechnione niż w medycynie, członkowie kadry naukowej płacą mniej niż ich koledzy z pracy17. Te wyniki sugerują powszechne uprzedzenia przeciwko kobietom, pomimo podobnych stypendiów, które przejawiają się w środowisku akademickim i nie są unikalne dla medycyny.
Wyniki naszego badania mają trzy implikacje dla kształtowania polityki. Po pierwsze, czas spędzony na nauczaniu i opiece nad pacjentem ma różnie negatywny wpływ na produktywność akademicką członków kadry naukowej. Po drugie instytucjonalne wsparcie badań pod względem czasu chronionego i dostępu do przestrzeni badawczej, asystentów badawczych i personelu pomocniczego jest znacznie niższe w przypadku kobiet niż mężczyzn. Wreszcie, mimo że opieka nad dziećmi w miejscu pracy i inne tego rodzaju usługi mają wysoką wartość społeczną, to te wysiłki raczej nie zmniejszą różnic w awansie akademickim między lekarzami płci męskiej i żeńskiej.
Ponieważ nasze odkrycia są oparte na związkach między zmiennymi, nie możemy ustalić związków przyczynowych
[przypisy: anastrozol, bromazepam, diltiazem ]
[hasła pokrewne: nerwica zoladka objawy, białko bence jonesa, nowotwór płaskonabłonkowy ]