Różnice w poziomie zaawansowania akademickiego – wyniki krajowego badania pediatrów ad

Pięćdziesiąt procent próby ukończyło szkołę medyczną po 1975 r. Większość respondentów (88,3 procent) było białych, 1,7 procent było czarnymi, 2,8 procent było Hiszpanami, 6,3 procent było Azjatami, a 0,9 procentami byli członkowie innych ras lub etniczni. grupy. Łącznie 25,9 procent respondentów było profesorami zwyczajnymi (82,9 procent mężczyzn i 17,1 procent kobiet), 27,4 procent było profesorami nadzwyczajnymi (70,6 procent mężczyzn i 29,4 procent kobiet), 40,2 procent było profesorami asystenta (54,4 procent mężczyzn i 45,6 procent kobieta), a 6,6% to instruktorzy (42,4% mężczyzn i 57,6% kobiet). Jeśli chodzi o region geograficzny, 33,2% respondentów pochodziło z północnego wschodu, 25,1% z regionu środkowo-zachodniego lub północno-centralnego, 14,7% z Zachodu i 27,0% z południa. Występowały spójne podobieństwa między profilami dla pediatrii w Wydziale Roster System Stowarzyszenia American Medical Colleges34 a respondentami ankiety pod względem wieku, płci, rasy lub grupy etnicznej, rangi i regionu. W związku z tym doszliśmy do wniosku, że wszelkie reakcje niezwiązane z odpowiedzią są znikome.
Aby uprościć analizy, podzieliliśmy respondentów na trzy grupy według specjalności: neonatologia, intensywna terapia lub kardiologia (28,6 procent), wszystkie inne podspecjale (44,4 procent) i pediatria ogólna (28,8 procent).
Środki
Opracowaliśmy skale wielopozycyjne dla każdej z następujących zmiennych: instytucjonalne wsparcie badań, dystrybucja czasu pracy, obowiązki rodzinne i postawy zawodowe oraz postrzegane bariery rozwoju. Skale wielopunktowe zostały utworzone przy użyciu punktowania klastrów. W tych skalach obliczono współczynniki niezawodności dla wewnętrznej spójności, z których wszystkie spełniały lub przewyższały normy dla porównań grup (alfa Cronbacha,> 0,70). Miary złożone przekształcono w skalach w zakresie od 0 do 100 dla ułatwienia interpretacji. Obliczyliśmy stosunek czasu spędzonego w nauczaniu i opiece nad pacjentem do czasu spędzonego w badaniach, skorygowanego o całkowitą liczbę przepracowanych godzin w tygodniu. Mierzyliśmy także zadowolenie z nauczania, opieki nad pacjentem, badań i administracji, stosując pięciopunktowe skale, od skrajnie nieopłacalnego po niezwykle satysfakcjonujące . Ze względu na wielokolaryzację stworzyliśmy cztery skale podsumowujące postawy i bariery zawodowe. Te skale podsumowania wykorzystaliśmy w modelach wielowymiarowych.
Zadaliśmy 10 pytań dotyczących produktywności akademickiej, w tym liczby niezamawianych artykułów, dla których respondent był pierwszym, ostatnim lub jedynym autorem; zamówione artykuły; rozdziały książkowe; recenzja książki; nazwane wykłady; oraz stanowiska głównego badacza, współkontrolera lub konsultanta w zakresie dotacji i umów. Dwie miary produktywności zostały uzyskane z analizy głównych składników przy rotacji varimax (ortogonalnej) tych 10 pozycji. Opracowano standaryzowane oceny czynników złożonych i zastosowano je w analizach wieloczynnikowych.
Analiza statystyczna
Statystyki opisowe posłużyły do oceny różnic płci dla wszystkich zmiennych niezależnych i zmiennych towarzyszących. W osobnych modelach regresji wielokrotnej dla rangi akademickiej i płac, wprowadzono siedem bloków zmiennych: tło i szkolenie, produktywność akademicka, rozkład czasu pracy, instytucjonalne wsparcie badań, obowiązki rodzinne, postawy zawodowe i postrzegane bariery rozwoju
[podobne: sklerodermia, ambrisentan, anakinra ]
[patrz też: neuralgia międzyżebrowa, osad moczu bakterie, osteofitoza trzonów kręgowych ]

Różnice w poziomie zaawansowania akademickiego – wyniki krajowego badania pediatrów ad

Pięćdziesiąt procent próby ukończyło szkołę medyczną po 1975 r. Większość respondentów (88,3 procent) było białych, 1,7 procent było czarnymi, 2,8 procent było Hiszpanami, 6,3 procent było Azjatami, a 0,9 procentami byli członkowie innych ras lub etniczni. grupy. Łącznie 25,9 procent respondentów było profesorami zwyczajnymi (82,9 procent mężczyzn i 17,1 procent kobiet), 27,4 procent było profesorami nadzwyczajnymi (70,6 procent mężczyzn i 29,4 procent kobiet), 40,2 procent było profesorami asystenta (54,4 procent mężczyzn i 45,6 procent kobieta), a 6,6% to instruktorzy (42,4% mężczyzn i 57,6% kobiet). Jeśli chodzi o region geograficzny, 33,2% respondentów pochodziło z północnego wschodu, 25,1% z regionu środkowo-zachodniego lub północno-centralnego, 14,7% z Zachodu i 27,0% z południa. (więcej…)