Różnice w poziomie zaawansowania akademickiego – wyniki krajowego badania pediatrów cd

Ponieważ stopień akademicki był porządkowy, wykorzystano zarówno regresję wieloraką, jak i analizę dyskryminacyjną. Wyniki obu analiz były podobne; przedstawiamy wyniki regresji wielokrotnej. Ze względu na istotne różnice płci we wszystkich modelowanych zmiennych niezależnych opracowano osobne modele dla mężczyzn i kobiet, zarówno dla rangi akademickiej, jak i wynagrodzenia. Badano Tolerancje i czynniki inflacji wariancji w celu oceny wielokolinowości.35 Współczynniki Cp Mallowa były analizowane pod kątem selekcji zmiennej i nadmiernej precyzji w modelach regresji wielokrotnej.35 Wyniki
Stopień naukowy, wynagrodzenie oraz wykształcenie i wykształcenie
W każdej randze, z wyjątkiem instruktora, było proporcjonalnie więcej mężczyzn niż kobiet. Ta dysproporcja była najbardziej widoczna w szeregach seniorskich. Nieskorygowane średnie roczne pensje zgłaszane przez mężczyzn z wydziałów były znacznie wyższe niż te zgłaszane przez kobiety wykładowców na każdym poziomie akademickim (np. 128.520 USD w porównaniu do 110.497 dolarów w przypadku profesorów zwyczajnych i 71.496 USD w porównaniu z 66.212 USD wśród instruktorów). Zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet, wykładowców, wynagrodzenia były wyższe na północnym wschodzie niż we wszystkich innych regionach (dla mężczyzn, 134.152 dolarów w porównaniu do 126.306 dolarów w pozostałych regionach, a dla kobiet, 113.137 USD w porównaniu do średniej 109.375 dolarów w pozostałych regiony).
Mężczyźni byli starsi od kobiet (45,4 w porównaniu do 42,1 lat, P <0,001), wyższy odsetek mężczyzn był biały (89,6 procent, vs 85,8 procent kobiet, P <0,001), a wyższy odsetek byli małżeństwem (89,1% w porównaniu z 72,1%, P <0,001). Więcej mężczyzn niż kobiet specjalizujących się w intensywnej terapii, neonatologii lub kardiologii (28,8 procent vs 23,4 procent, P <0,001), a więcej kobiet niż mężczyzn było pediatrów ogólnych (35,9 procent vs. 24,8 procent, P <0,001). Znacznie wyższy odsetek respondentów płci męskiej ukończył stypendia i uzyskał stopnie podyplomowe.
Czas pracy, wsparcie instytucjonalne, obowiązki rodzinne i postawy zawodowe
Tabela 1. Tabela 1. Rozkład czasu pracy, wsparcie instytucjonalne, obowiązki rodzinne, postawy zawodowe i dostrzeżone przeszkody w awansowaniu wśród 3954 mężczyzn i kobiet z wydziału pediatrii. Rysunek 1. Rysunek 1. Rozkład czasu pracy wśród 3999 członków wydziału na poziomie podstawowym (instruktorzy lub pomocnicy) w pediatrii. Męscy wykładowcy zgłosili więcej godzin przepracowanych w tygodniu niż kobiety z wydziału (64,4 vs 60,5 godziny, P <0,001). Kobiety respondentki deklarują, że spędzają proporcjonalnie więcej czasu na nauczaniu i opiece nad pacjentami niż mężczyźni (tabela 1). Różnica ta była najbardziej widoczna wśród instruktorów i asystentów, a mężczyźni zgłaszali znacznie mniej godzin tygodniowo w nauczaniu i opiece nad pacjentami niż kobiety (34,9 vs 40,1 godziny, P <0,001) i więcej godzin w badaniach (20,4 vs. 15,0 godzin P <0,001). Ponieważ mężczyźni na tych stanowiskach zgłaszali, że pracują więcej godzin w tygodniu niż kobiety (64,7 vs 58,2 godziny, p <0,001), różnice te odzwierciedlają znaczną dysproporcję w rozkładzie czasu pracy (rys. 1).
Znacznie więcej mężczyzn niż kobiet deklarowało odpowiednią jakość opieki (tab. 1). Nie było znaczących różnic między mężczyznami i kobietami w proporcji czasu badań sponsorowanego przez instytucję
[patrz też: suprasorb, cefepim, klimakterium ]
[przypisy: osteopenia leczenie, dominik ebebenge, pasta budwigowa ]