Różnice w poziomie zaawansowania akademickiego – wyniki krajowego badania pediatrów

Pomimo wzrostu odsetka osób ubiegających się o przyjęcie do szkoły medycznej, która jest kobietą (26 procent w 1977 r. W porównaniu z 37 procentami w 1987 r.) Oraz wzrostem odsetka kobiet wśród urzędników domowych i kadry początkowej, odsetek kobiet w szeregi medycyny akademickiej pozostawały względnie stałe w ciągu ostatniej dekady, około 28 procent dla profesorów nadzwyczajnych i 15 procent dla profesorów zwyczajnych.113 Nawet w pediatrii, specjalności o najwyższym odsetku mieszkanek i członków wydziału, niewiele kobiet associate lub full professors.14 Wymienione w malejącym poziomie wsparcia empirycznego, zaproponowano następujące hipotezy dotyczące różnic w awansie akademickim i wynagrodzeniach między kobietami i mężczyznami: (1) kobiety publikują mniej dokumentów i zapewniają mniej grantów1,5,6,9,15-17; (2) kobiety pracują mniej godzin i spędzają czas w nauczaniu i opiece nad pacjentem niż w badaniach1,6,10,18-20; (3) kobiety mają niewystarczający mentor i brak wzorców kobiecych3,6,7,9,16,21-26; (4) kobiety produkują mniej, ponieważ ponoszą ciężar obowiązków rodzinnych (chociaż wiele badań nie potwierdziło tej hipotezy) 2,27-30; (5) kobiety są zdemoralizowane i mniej produktywne z powodu subtelnej lub jawnej dyskryminacji lub nękania seksualnego (lub obu) 21,23,31,32; (6) kobiety mają mniejszą motywację do osiągnięcia niż mężczyźni, 11,25 wyznaczają niższe cele zawodowe i dewaluują czyste badania uważane za niezbędne dla tradycyjnego postępu akademickiego; i (7) kobiety były w przeszłości niedoreprezentowane na stanowiskach wyjściowych, ale wraz z rosnącą liczbą kobiet na takich stanowiskach, różnice płci w szeregach seniorskich zmniejszą się.
Badania różnic płci w postępie naukowym zostały ograniczone przez małe próbki, nieuwzględnienie obu płci, próbek stażystów i personelu domu, a nie starszych pracowników, użycie środków o nieznanych właściwościach psychometrycznych lub rozważenie tylko kilku zmiennych lub instytucji. W niewielu badaniach akademickich w ogóle, 22,120 lub w medycynie akademickiej 11,27,28 próbowano zbadać kilka hipotez jednocześnie w próbce kobiet i mężczyzn. Żadne z badań nie oceniło kolektywnego wkładu wszystkich hipotez wymienionych powyżej w osiągnięcia akademickie.
Aby rozwiązać te problemy koncepcyjne i metodyczne, przeprowadziliśmy ankietę wszystkich pediatrów akademickich na wydziałach wszystkich oddziałów pediatrii w Stanach Zjednoczonych. Prezentujemy tutaj wyniki badania, znane jako Projekt Kariery w Projekcie Pedagogicznym Pediatrii (CAAP).
Metody
Projekt badania i próbka
Badanie CAAP było przekrojowym badaniem wszystkich lekarzy, którzy byli płatnymi pracownikami wydziału 126 oddziałów pediatrycznych w Stanach Zjednoczonych od listopada 1991 r. Do stycznia 1992 r. Spośród 6441 kwestionariuszy kierowanych samodzielnie przez biura katedr, 4285 (67 procent) zostały zwrócone; 1512 respondentów (35,3 procent) to kobiety, a 2773 (64,7 procent) to mężczyźni. Proporcje mę.czyzn i kobiet bez odpowiedzi były podobne. W tym badaniu ograniczyliśmy próbę do 3999 respondentów, którzy byli członkami wydziału na pełnym etacie. Średni wiek (. SD) próbki wynosił 44,3 . 9,01 lat; 39,0 procent respondentów było w wieku 40 lat lub młodszych, a 7,9 procent było w wieku 60 lat lub starszych
[patrz też: agaricus, ambrisentan, klimakterium ]
[przypisy: neuralgia międzyżebrowa leczenie, psychopraca, odleżyny na piętach ]

Różnice w poziomie zaawansowania akademickiego – wyniki krajowego badania pediatrów

Pomimo wzrostu odsetka osób ubiegających się o przyjęcie do szkoły medycznej, która jest kobietą (26 procent w 1977 r. W porównaniu z 37 procentami w 1987 r.) Oraz wzrostem odsetka kobiet wśród urzędników domowych i kadry początkowej, odsetek kobiet w szeregi medycyny akademickiej pozostawały względnie stałe w ciągu ostatniej dekady, około 28 procent dla profesorów nadzwyczajnych i 15 procent dla profesorów zwyczajnych.113 Nawet w pediatrii, specjalności o najwyższym odsetku mieszkanek i członków wydziału, niewiele kobiet associate lub full professors.14 Wymienione w malejącym poziomie wsparcia empirycznego, zaproponowano następujące hipotezy dotyczące różnic w awansie akademickim i wynagrodzeniach między kobietami i mężczyznami: (1) kobiety publikują mniej dokumentów i zapewniają mniej grantów1,5,6,9,15-17; (2) kobiety pracują mniej godzin i spędzają czas w nauczaniu i opiece nad pacjentem niż w badaniach1,6,10,18-20; (3) kobiety mają niewystarczający mentor i brak wzorców kobiecych3,6,7,9,16,21-26; (4) kobiety produkują mniej, ponieważ ponoszą ciężar obowiązków rodzinnych (chociaż wiele badań nie potwierdziło tej hipotezy) 2,27-30; (5) kobiety są zdemoralizowane i mniej produktywne z powodu subtelnej lub jawnej dyskryminacji lub nękania seksualnego (lub obu) 21,23,31,32; (6) kobiety mają mniejszą motywację do osiągnięcia niż mężczyźni, 11,25 wyznaczają niższe cele zawodowe i dewaluują czyste badania uważane za niezbędne dla tradycyjnego postępu akademickiego; i (7) kobiety były w przeszłości niedoreprezentowane na stanowiskach wyjściowych, ale wraz z rosnącą liczbą kobiet na takich stanowiskach, różnice płci w szeregach seniorskich zmniejszą się.
Badania różnic płci w postępie naukowym zostały ograniczone przez małe próbki, nieuwzględnienie obu płci, próbek stażystów i personelu domu, a nie starszych pracowników, użycie środków o nieznanych właściwościach psychometrycznych lub rozważenie tylko kilku zmiennych lub instytucji. W niewielu badaniach akademickich w ogóle, 22,120 lub w medycynie akademickiej 11,27,28 próbowano zbadać kilka hipotez jednocześnie w próbce kobiet i mężczyzn. Żadne z badań nie oceniło kolektywnego wkładu wszystkich hipotez wymienionych powyżej w osiągnięcia akademickie. (więcej…)